pibl Cadeautjes om nooit te vergeten


  • Unieke babysieraden en kindersieraden voor het liefste kindje van de hele wereld. Alles handgemaakt met veel liefde en de mooiste materialen.

  • Alle baby's, jongens en meisjes verdienen het mooiste sieraad, ook voor mama en papa is er een uniek handgemaakt mamasieraad en papasieraad

  • Alle PIBL kinderoorbellen, babyarmbandjes, naamkettingen en naambedels zijn gemaakt van echt zilver, 14k goud of Goldfilled (=lamimaatgoud)

  • Ze is trots op de speciaal voor de bruiloft voor haar gemaakte PIBL Kinderarmband. Haar Broertje heeft een stoere jongensarmband gekregen.

  • Meisjesarmbanden en meisjesoorbellen voor lieve prinsesjes. Mamasieraden en papasieraden, allemaal altijd een uniek en handgemaakt sieraad.

Achter de schermen:


VAN ALLE MARKTEN THUIS
In mijn shop doe ik me niet groter voor dan ik ben. Ik gebruik geen 'wij' in mijn teksten, want ik ben maar alleen. Ik ben de klantenservice, de vulploeg, de tekstschrijver, de koffiejuf, de secretaresse, de websitebouwer, de inpakploeg, de fotograaf, de vormgever en oh ja, de sieradenontwerpster en maakster.
Een heel erg leuke en drukke baan waar ik dus ook bijna dag en nacht mee bezig ben, maar ik ben er ook dol op. Daarom kan ik het ook vol houden.
Maar al die taken zorgen er dus voor dat ik, net als al die andere eenpersoons webshops, niet de hele dag met bestellingen maken bezig kan zijn. Bestel je een armbandje bij me, dan heb je het binnen 2 tot 4 werkdagen in huis, vaak sneller.
Voor gepersonaliseerde artikelen zoals naamkettingen of bedeltjes met naam, is de levertijd soms wat langer. Gewoon omdat het nog meer werk is om deze sieraadjes te maken. Ik heb daarom bij alle artikelen in de webshop de geschatte levertijd vermeld

WAAROM PIBL GEEN COOLBLUE of WEHKAMP IS, EN DAT OOK NIET WIL WORDEN
Een tijdje terug vond ik in mijn mailbox een leuk berichtje van een klant dat me blij maakte. Hij bedankte me namelijk voor alle hulp en toewijding. In zijn woorden: Fijn om eens persoonlijk te kunnen bestellen in plaats van bij een groot bedrijf zonder gezicht en dat zette me aan het denken. En daarom vind ik dat persoonlijke zo belangrijk in mijn werk? Hoewel ik er alles aan doe om een onderscheidend merk met mijn webshop te runnen, wil ik ook vooral mezelf blijven. Ik wil geen dozenschuiver als bijvoorbeeld online warenhuis COOLBUE of Wehkamp worden, hoe snel en servicegericht ze ook zijn.
PIBL = Sandra en Sandra is PIBL en daarom is bestellen bij mij dus ook een beetje anders als bij de dozenschuivers.

SPOED AFDELING
Soms is het ook mogelijk om een bestelling sneller geleverd te krijgen, wanneer dat echt nodig is. Zo had ik laatst contact met een oma die zich paniekerig afvroeg of ik nog op tijd een mooi kinderarmbandje voor haar kleinkind kon maken.
Gelukkig kon ik het op dat moment inplannen, maar dat is beslist niet altijd het geval.
Er zijn dagen, vooral rond de doop- en communietijd of kerst, dat de telefoon rood staat met spoedaanvragen en ik me afvraag of ik toch ook maar een afdeling Spoedgevallen moet beginnen. Maar als ik na een paar dagen een mail van dolgelukkige klant krijg, dan is die extra moeite dat zeker waard geweest.

ECHT CONTACT
De afgelopen tijd heb ik al met veel klanten een mooie band opgebouwd. Ouders die eerst een geboortesieraad bestellen en vervolgens de eerste verjaardag met een PIBL armbandje willen vieren.
Ik zie foto's van ze voorbij komen en ik laat zelf ook graag zien waar ik mee bezig ben, via Facebook en Twitter en via mijn filmje op YOUTUBE kan je nog meer achter de schermen kijken:

Zo bouw ik echt contact met mijn klanten op
Als je weet wat er speelt, leer je de mensen kennen en de klanten leren ook mij kennen. Een mooiere basis om samen nieuwe dingen te bedenken is er niet. Dan kan ik dus ook de hele dag blij zijn van zo'n persoonlijk bedankmailtje van een klant.

PIBL IS GEEN COOLBLUE of WEHKAMP, MAAR MINSTENS ZO GOED
Een bestelling bij PIBL heb je NIET de volgende dag in huis als je het voor 22.00 uur 's avonds besteld, ik heb GEEN 100.000 artikelen op voorraad en je kunt me niet elke dag tot 24.00 's avonds bellen. Maar ik heb wel heel veel TEVREDEN klanten, die graag bij mij bestellen of SAMEN met mij nieuwe mooie dingen bedenken.

En echt, ik vindt die grote online warenhuizen best leuk. Maar alleen om zelf iets te bestellen dan....

Tot gauw en veel liefs van Sandra